Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1628 z późn. zm.).
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami planu miejscowego – formularz PU.8-1 - powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę oraz adres wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek, poprzez podanie jej adresu i numeru ewidencyjnego oraz zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego.
II. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU:
Urząd Miasta Żyrardowa – Plac Jana Pawła II nr 1 – Biuro Obsługi Mieszkańców, parter, pokój numer 1, tel. (46) 858-15-00 wew. 594 lub 596.
III. OPŁATY:
- pobiera się opłatę skarbową - na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej /t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1628 z późn. zm.).
IV. ZAŁATWIENIE SPRAWY:
Do 7 dni.
V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Planowania Przestrzennego i Urbanistyki.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.