Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015r., poz.199),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1628
z późn. zm.).
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w planie miejscowym – formularz PU.7-1 - powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę oraz adres wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek, poprzez podanie jej adresu i numeru ewidencyjnego.
II. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU:
Urząd Miasta Żyrardowa – Plac Jana Pawła II nr 1 – Biuro Obsługi Mieszkańców, parter, pokój numer 1, tel. (46) 858-15-00 wew. 594 lub 596.
III. OPŁATY:
- pobiera się opłatę skarbową - na podstawie ustawy z dnia 16 listopada
2006r. o opłacie skarbowej /t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1628 z późn. zm.).
IV. ZAŁATWIENIE SPRAWY:
Do 7 dni.
V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Planowania Przestrzennego i Urbanistyki.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.