BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urzędu Miasta Żyrardowa - strona archiwalna

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urzędu Miasta Żyrardowa - strona archiwalna

  • Załatwianie spraw w Urzędzie »
  • Według Wydziałów UM »
  • Wydział Gospodarki Nieruchomości »
  • numeracja porządkowa nieruchomości

Podstawa prawna :

- Art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne
i kartograficzne (Dz.U.2015.520 j.t. z późn. zm.);

- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U.2012.125);

- Art. 217-219 ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2013.267 j.t. z późn. zm.);

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku – Opłata skarbowa (Dz.U.2015.783 j.t. z późn. zm.);

 

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

 

  1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości skierowany
    do Prezydenta Miasta Żyrardowa, podpisany przez właściciela nieruchomości –
    w przypadku ustalenia nowej numeracji porządkowej  (Formularz PN.16-1).
  2. Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego numeracji porządkowej, podpisany przez właściciela nieruchomości – w przypadku poświadczenia numeracji już istniejącej (Formularz PN.16-2).

 

  1. Załączniki :
  1. dokument potwierdzający stan prawny nieruchomości;
  2. załącznik graficzny – mapa, na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku;

 

II. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU WRAZ Z POZOSTAŁYMI DOKUMENTAMI:

     Urząd Miasta Żyrardowa,  Plac Jana Pawła II nr 1,
     Biuro Obsługi Mieszkańców , telefon: (46) 858 15 94, (46) 858 15 96

 

III. OPŁATY:

 

      Opłata skarbowa: 17 zł. od zaświadczenia.

 

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :

 

      Do 30 dni od momentu złożenia wszystkich niezbędnych dokumentów.

 

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

 

     Wydział Gospodarki Nieruchomościami, telefon: (46) 858 15 84

 

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:

 

      Brak.

 

VII  UWAGI:

 

ad. I.1, 2

- wniosek składa właściciel nieruchomości, lub osoba przez niego upoważniona;

- pod określeniem „właściciel nieruchomości” rozumie się również w zależności od formy własności nieruchomości:

  • wszystkich współwłaścicieli nieruchomości
  • użytkownika wieczystego nieruchomości
  • wszystkich współużytkowników wieczystych nieruchomości;

- ustalony formularz wniosku o ustalenie numeru porządkowego (Formularz PN.16-1) jest obowiązkowy;

- ustalony formularz wniosku o wydanie zaświadczenia dotyczącego numeracji porządkowej (Formularz PN.16-2) nie jest obowiązkowy;

 

ad. IV

- odbiór zawiadomienia/zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości może nastąpić w jednej z dwóch form:

- osobiście przez wnioskodawcę

- za pośrednictwem poczty;

- o formie odbioru decyduje wnioskodawca.

 

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia i złożenia brakujących dokumentów w Urzędzie Miasta.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Aleksandrowicz Tomasz
    data wytworzenia: 2015-07-27
  • opublikował: Agnieszka Klem
    data publikacji: 2015-09-21 09:47
  • zmodyfikował: Agnieszka Celej
    ostatnia modyfikacja: 2020-05-14 10:59

Rejestr zmian

  • zmieniono 2015-09-21 09:38 przez Agnieszka Klem
  • zmieniono 2015-09-21 15:15 przez Agnieszka Klem
  • zmieniono 2015-09-21 15:16 przez Agnieszka Klem
  • zmieniono 2019-10-09 08:51 przez Dorota Rdest
  • zmieniono 2020-05-14 10:51 przez Agnieszka Celej
  • zmieniono 2020-05-14 10:59 przez Agnieszka Celej
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-17 20:00:36
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net