Stała Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Żyrardowa została powołana Uchwałą Nr III/23/18 z dnia 17 grudnia 2018 r.
Skład:
1. Mateusz Nalej (powołany Uchwałą Nr VI/56/19 z dnia 21 lutego 2019 r.) – Przewodniczący
2. Jarosław Gejcyg – Wiceprzewodniczący
4. Grzegorz Obłękowski (powołany Uchwałą Nr XLVI/410/21 z dnia 16 grudnia 2021 r.)
Przedmiot działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji stanowią:
- skargi dotyczące zadań lub działalności Prezydenta Miasta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych Miasta z wyjątkiem skarg w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
- wnioski w rozumieniu kodeksu postepowania administracyjnego,
- petycje w rozumieniu ustawy o petycjach.
- Plan pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji RMŻ na rok 2019 (PDF) 35.66kB(dodano: 2019-01-25 12:42, ostatnia modyfikacja: 2021-01-26 13:45)
- Plan pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji RMŻ na rok 2020 (PDF) 28.49kB(dodano: 2020-02-21 13:32)
- Plan pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji RMŻ na rok 2021 (PDF) 33.88kB(dodano: 2021-03-31 11:46)