Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - Informacja dla osób głuchych
- www.zyrardow.pl
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.zyrardow.pl
Treść strony
- numeracja porządkowa nieruchomości
Podstawa prawna :
- Art. 47a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne
i kartograficzne (Dz.U.2015.520 j.t. z późn. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U.2012.125);
- Art. 217-219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2013.267 j.t. z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku – Opłata skarbowa (Dz.U.2015.783 j.t. z późn. zm.);
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości skierowany
do Prezydenta Miasta Żyrardowa, podpisany przez właściciela nieruchomości –
w przypadku ustalenia nowej numeracji porządkowej (Formularz PN.16-1). - Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego numeracji porządkowej, podpisany przez właściciela nieruchomości – w przypadku poświadczenia numeracji już istniejącej (Formularz PN.16-2).
- Załączniki :
- dokument potwierdzający stan prawny nieruchomości;
- załącznik graficzny – mapa, na której kolorem wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku;
II. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKU WRAZ Z POZOSTAŁYMI DOKUMENTAMI:
Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1,
Biuro Obsługi Mieszkańców , telefon: (46) 858 15 94, (46) 858 15 96
III. OPŁATY:
Opłata skarbowa: 17 zł. od zaświadczenia.
IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :
Do 30 dni od momentu złożenia wszystkich niezbędnych dokumentów.
V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, telefon: (46) 858 15 84
VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.
VII UWAGI:
ad. I.1, 2
- wniosek składa właściciel nieruchomości, lub osoba przez niego upoważniona;
- pod określeniem „właściciel nieruchomości” rozumie się również w zależności od formy własności nieruchomości:
- wszystkich współwłaścicieli nieruchomości
- użytkownika wieczystego nieruchomości
- wszystkich współużytkowników wieczystych nieruchomości;
- ustalony formularz wniosku o ustalenie numeru porządkowego (Formularz PN.16-1) jest obowiązkowy;
- ustalony formularz wniosku o wydanie zaświadczenia dotyczącego numeracji porządkowej (Formularz PN.16-2) nie jest obowiązkowy;
ad. IV
- odbiór zawiadomienia/zaświadczenia o nadaniu numeru porządkowego nieruchomości może nastąpić w jednej z dwóch form:
- osobiście przez wnioskodawcę
- za pośrednictwem poczty;
- o formie odbioru decyduje wnioskodawca.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia i złożenia brakujących dokumentów w Urzędzie Miasta.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Aleksandrowicz Tomaszdata wytworzenia: 2015-07-27
- opublikował: Agnieszka Klemdata publikacji: 2015-09-21 09:47
- zmodyfikował: Agnieszka Celejostatnia modyfikacja: 2020-05-14 10:59
Rejestr zmian
- zmieniono 2015-09-21 09:38 przez Agnieszka Klem
- zmieniono 2015-09-21 15:15 przez Agnieszka Klem
- zmieniono 2015-09-21 15:16 przez Agnieszka Klem
- zmieniono 2019-10-09 08:51 przez Dorota Rdest
- zmieniono 2020-05-14 10:51 przez Agnieszka Celej
- zmieniono 2020-05-14 10:59 przez Agnieszka Celej